X

نحوه ساخت پاسخگویی اتوماتیک توسط ابزار autoresponders در سی پنل

نحوه ساخت پاسخگویی اتوماتیک توسط ابزار autoresponders در سی پنل :

ابتدا وارد هاست سی پنل سایت خود شوید، سپس از قسمت email بر روی آیکون autoresponders کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات پاسخگویی خودکار ایمیل های سی پنل شوید.

برای ساخت یک پاسخگویی خودکار جدید، همانند تصویر بر روی دکمه آبی رنگ add autoresponers کلیک کنید تا وارد صفحه Modify/Add Autoresponder شوید

در این صفحه برای ساخت یک پاسخگوی اتوماتیک به ایمیل ها باید تمام فیلد ها و گزینه های این قسمت را تکمیل کنید که به ترتیب کاربرد هرکدام را برایتان توضیح میدهیم:

  • Character Set از این قسمت باید یونیکد مورد نظرتان را جهت نمایش صحیح متن پیام ارسالی به کاربران تنظیم کنید ، یونیکد utf8 یکی از بهترین و سازگار ترین یونیکد های زبان فارسی و انگلیسی محسوب میشود.
  • Interval کاربرد این گزینه جلوگیری از ارسال پاسخگویی های اتوماتیک مکرر بعد از دریافت پیام های مجدد از سمت کاربر می باشد. پس در این فیلد میتوانید یک زمانی را به واحد ساعت تعیین کنید.
  • Email در این قسمت باید آدرس اکانت ایمیلی از هاست وب سایتتان را وارد کنید که میخواهید وقتی کسی برای آن ایمیل ارسال کرد، پاسخ خودکار برایش ارسال شود، در این فیلد باید فقط پیشوند آدرس ایمیل تان را، یعنی پیشوند قبل از @ آدرس ایمیل را وارد کنید.
  • Domain در این قسمت باید نام دامنه را انتخاب کنید تا بعد از پیشوند که درفیلد قبل تنظیمش کردیم قرار گیرد و آدرس ایمیل کامل شود.
  • From تو این قسمت باید یه نام دلخواه وارد کنیم تا زمانی که پاسخگوی خودکار برای فرستنده ایمیل، یه ایمیل پاسخ ارسال میکنه به عنوان نام فرستنده ایمیل تو اینباکس شخص دریافت کننده نمایش داده بشه، پس ما تو این قسمت نام وب سایتمون یعنی mizbanfatv رو وارد می کنیم.
  • Subject در این قسمت باید موضوع ایمیل را تنظیم کنید .
  • This message contains HTML این گزینه را زمانی باید تیک دار کنید که ایمیلی که به عنوان پاسخگویی اتوماتیک میخواهید به کاربرانتان ارسال کنید را توسط html به صورت گرافیکی طراحی کرده باشید.
  • Body داخل این قسمت که اصل کار محسوب میشود باید متنی که میخواهید به عنوان پاسخ آماده به کاربران ارسال شود را تایپ کنید.
  • Start این گزینه به زمان شروع پاسخگویی اتوماتیک مربوط می شود که اگر immediately انتخاب شده باشد، به محض این که ما این پاسخگویی اتوماتیک را میسازیم شروع به کار میکند و پاسخگویی خودکار به کاربران ما انجام می شود، اما اگر گزینه custom را انتخاب کنید میتوانید یک زمانی را تعیین کنید که از آن تاریخ پاسخگویی خودکار را شروع کند.
  • Stop این گزینه به زمان پایان پاسخگویی خودکارمربوط می شود، که اگه neveر انتخاب شده باشد ، تا زمانی که ما این پاسخگویی خودکار را حذف نکنیم، به ایمیل های کاربران ما پاسخ میدهد، اما اگر قسمت custom را انتخاب کنید و یک تاریخی را انتخاب کنید، به محض رسیدن آن زمان، پاسخگویی خودکار به صورت اتوماتیک متوقف شده و دیگر به ایمیل ها پاسخگویی نمیکند.

برای نهایی سازی ساخت پاسخگوی اتوماتیک برای این اکانت از ایمیل هاست وب سایتتان بر روی دکمه آبی رنگ create/modify کلیک کنید.

تا پیغام سبز رنگ The autoresponder “info@wordsum.net” was successfully created رو مشاهده کنید، مشاهده این پیغام به این معناست که پاسخگویی خودکار برای این اکانت ایمیل در هاست سی پنل وب سایتتان ایجاد شده است.

برای آشنایی با آدرس ایمیل پیش فرض در سی پنل Cpanelچیست و چه کاربردی دارد به لینک زیر مراجعه کنید :

آدرس ایمیل پیش فرض در سی پنل Cpanelچیست و چه کاربردی دارد

برای آشنایی با روش اصلاح آدرس‌های سایت در مطالب جهت غیرفعالسازی SSL لینک زیر را مشاهده کنید :

روش اصلاح آدرس‌های سایت در مطالب جهت غیرفعالسازی SSL

برای آشنایی با نحوه تغییر آدرس های سایت از پیشخوان وردپرس جهت غیر فعال سازی SSL به لینک زیر مزاجعه کنید :

نحوه تغییر آدرس های سایت از پیشخوان وردپرس جهت غیر فعال سازی SSL

M Mohammadi:
Related Post